#WORDFEUD #2. JAG ÄR EN TÖNT, JAG VET.

någon klagade på att jag bloggade dåligt. ehehehe.

"EEH ELIN
du e dålig på att uppd din blogg
och
kollar ju varje sekund och har inte sett nått nytt inlägg på typ... 100 sek????

aja, nu när det är paus i idol så lovade jag att blogga.

nuförtiden kombinerar jag idol med wordfeud. jag skäms över mej själv. men jag har blivit helt förälskad.

för 30 timmar sen så SÖG jag på wordfeud. nu har jag övat lite. och folk tvingar mej att vara grym..



 

han skrev runka. jag skrev kåt. det är fan inte dåligt.

 

 


jag skrev 'subtilt'. använde upp ALLA bokstäver. och fick 66 JÄVLA POÄNG DUDES! sen skrev motståndaren 'mat' 4 poäng. jävla tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0