WHY, OH WHY.

helluuu.

kul att jag har bah kopierat över min gamla design till denna. eeeeeh. får jag väl fixxa nån gång antagligen. eller så får jag tvinga nån annan att göra det.

men dudes nu asså. vafan gör jag tillbaka i bloggvärlden? jag känner redan att jag ångrar det lite.

MEN, satan va jag saknar det ibland. har saknat att jag inte kan vika ut dom små detaljerna i mitt liv för hela världen. dom där sakerna som INGEN bryr sej om, om jag skulle berättat det till en person live.


till exempel. igår, va jag på håkan hellström på liseberg. så stog jag bakom en jävla duracellkanin till tjej som hoppade upp och ner konstant. med långt hår.

och jag sjungandes bakom henne. stackars henne. jag har fått slicka hennes hår så jävla många gånger. "guud va glansigt mitt hår såg ut efter håkan, måste vart endorfinerna". mahahaha, sure baby.

DET ÄR MITT SALIIIIIIV!

men iallfall,  nu när jag har berättat det för er så känner jag liksom att jag inte riktigt ångrar att ta upp bloggandet igen. :')

ciao! vi hörs! på riktigt, inget ljug!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0