VILKET KÖN ÄR DIN KOMPIS?

det där med att vara kompis med det motsatta könet är ett intressant ämne tycker jag. :)

det vanligaste är ju faktiskt när killar är kompisar med killar, och tjejer med tjejer. men så finns det ju ganska mycket undantag också, när tjejer och killar är kompisar. det är bra!

men eftersom det gammalmodiga samma kön konceptet sitter i hjärnmalmen. så varje gång nån berättar historier så måste man ju tänka till lite.

en snubbe sa till mej en gång. "ja, och min bästa kompis pojkvänn". och då var jag tvungen att tänka på det i typ 1 minut och sen tvungen att fråga, "asså, är din kompis tjej eller är han bög?". och då var det en tjej i detta fallet.

men det är ju bäst att fråga! :D

sen härom veckan så drev jag och min kompis lite med en kille och sa att jag hade flyttat till stockholm och ville träffa honom. sen så skickade han ett sms "hörru gumman om du är med din kompis så kan jag hämta den snyggaste kompisen jag har och möta er hur låter det?"

och jag tror inte ens han hade en tanke på att min kompis faktiskt är en snubbe också.
fail om vi hade gått med på att träffa dom. -.-

det var det jag ville såhär innan jag går och lägger mej. :)) CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0