VIDGA VYERNA FÖRST, SEN ERKÄNN ATT DU GILLARE.

hej. nu ska vi prata lite om "att var sånt jääävla stort fan av grejjer". främst musik nu då.

så först. du kan inte vara ett hängivet fan av en artist om du bara har lyssnat på i princip en låt.

SÅÅÅ. du kan gilla håkan hellström om du bara lyssnar på 'kom igen lena' och 'känn ingen sorg för mej göteborg'. men du är inget FAN.

nuförtiden så är du inget stort FAN av dubstep bara för att du lyssnar på skrillex. om du ska vara ett fan av musikstilen dubstep så får du vidga dina vyer lite. i detta läget så gillar du i princip bara en artist.

även fast skrillex är jävligt bra, och det tycker jag också som HATADE dubstep förut, så gillar jag inte dubstep tekniskt sett för jag har bara vidgat mej så långt som till skrillex.

fattar ni nått eller? det krävs aldså fler än tre låtar för att vara ett fan av en artist. och fler än tre band eller artister för att vara ett fan av en musikstil. om vi nu kan kalla det fan..



inspirationkälla 1: hämtades ifrån miss dessiree nilsson som nu anser att hon ÄÄÄÄLSKAR dubstep för att hon har lyssnat på skrillex.

inspirationskälla 2: en person som går, eller har gått (kan inte avslöja för mycket) i min klass som anser sej vara hipp för att han lyssnar på håkan hellström, även fast han bara lyssnar på håkan hellström.

ps: det är samma sak som att jag inte säger att jag är värsta stora fanet av typ.. 'the darkness' bara för att jag lyssnar, och rockar loss på 'i belive in a thing called love' väldigt ofta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0