BEHÅLL AFFRON, RAGGA BARA INTE PÅ MEJ SEN.

hej mina kära vänner. :)

shit. jag tänkte prata lite om idol och sånt.

sen kom jag och tänka på att eftersom att mitt bredband inte funkar, och jag sitter på mitt mobila bredband så kan jag inte spela wordfeud. GRATTIS TILL ER.

men iallafall idol. det är ju nu som dom bästa fredagarna på året börjar. 10 veckor eller vad det är. sen när idol är slut så är det jul. det är som att idol leder oss in till julen. idol frälser oss!

sen efter vi har fått reda på alla som kom med till finalen ska jag tippa vem som vinner!

men nu ska vi disskutera olle. olle, med sin affro. han är ju så söööt så man kan dö när han ler. shit asså.

men just det där att han är söt. han är ju söt. men han kan aldrig vara sexig i mina ögon. för det går ju fan inte att vara sexig i en affro tycker jag.

men iallafall. tycker om honom iallafall.

INTE LIKA MYCKET SOM MAAAAAAAIKEL, SOM JAG ÄÄÄÄLSKAR. men ändå. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0