GÄRNA TIDIGARE, OM DET ÄR MÖJLIGT.

jag veeeet inte hur jag kom in på sidan. men det var en sida med massa sex och relationsfrågor typ. då kom denna frågan upp;

Bör jag ha sex på första daten?

Svar: Ja. Gärna tidigare, om det är möjligt.

jag bah undrar, hur faaaaaan ska det gå till?

okej, ja. man kanske har träffat personen innan.

men om man har sex innan man ens har frågat om en första dejt. då kommer man nog inte ens fråga om en första dejt.

slampa.
slampa.
slampa.
nej.
one night stand.

http://www.yttermera.se/sex_och_karlek/for_kvinnor/sex/fraga_sexexperterna.html

iförsej, om man läser vidare så finns det en risk att man uppfattar en viss sarkasm i det dom skriver.

exempel.

Min man vet inte var min klitoris sitter.
Svar: Din klitoris är inte din partners problem. Om du måste leka med den, gör det på din egen tid. För att hjälpa till med familjebudgeten kan du videofilma dig själv när du gör det och sedan sälja videon på en bilverkstad. För att du inte ska känna dig skyldig att göra detta, så köp en fin dyr present, och laga ett mål mat åt honom.

Hur länge bör sexualakten vara?
Svar: Detta är en naturlig och normal del av livet, så känn dig inte generad. Efter att ni avslutat sexualakten, så kommer han plötsligt att vilja lämna dig och gå och spela golf med sina polare. Eller kanske någon annan aktivitet, som att gå ut med sina vänner till en bar för att intaga stora kvantiteter alkohol och dela lite personliga tankar. Känn dig inte utelämnad – medan han är borta kan du sysselsätta dig med att tvätta, städa lägenheten eller kanske t o m gå ut och köpa en dyr present till honom. Han kommer tillbaka när han är mogen för det.

cuz. yttermera.se - allt du läser på internet är sant




vaniljsex. det är vanligt sex. bara så ni vet. lärde  jag mej i.. tisdags måste det ha vart.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

AHAHAHAHAHHA!!!!



Här får du ditt svar en gång för alla:



Vi är "bara" kompisar, har alltid varit kommer alltid vara. Har pussats ibland. Jag älskar honom oerhört högt men vi är KOMPISAR. Han lyssnar på mina killproblem. Och (motvilligt) även på ingående beskrivningar av hångelerövningar. Han är bäst!



Snälla stalka inte upp honom, vill inte att han ska bli rädd. Men fika gärna med oss när jag någon gång i framtiden tar mig till Götelaborrrrg!

2011-09-29 @ 00:03:04
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0