BARA MYSA, INTE RUNKA.

HEJSAN.

en fråga innan vi börjar?
varför ska dom dagarna som börjar asbra alltid sluta som skit?

IALLAFALL. cheer up!


nu tänkte jag resonera lite kring tjejiga grejjer som killar gör.

för igår, så snackade jag med en kille. och då gick konversationen;

han: chattar med dig och funderar på om man ska tända ljus lr om man ska ta de en kvälll då man inte e så trött ^^"
jag: ska du tända ljus för att du ska runka eller bara för sakens skull? ;D
han: haha du e ju rolig. varför skulle ja tända ljus för å runka?

ja, och nu när jag tänker på det. VARFÖR?! varför tänkte jag att han skulle runka bara för att han skulle tända ett ljus. jag tänker liksom att han inte kan vilja ha det lite mysigt bara sådär utan det finns alltid en baktanke med det. för killar har väl inga ljus hemma utan att ha flickvänner?

det är samma sak att jag tänker inte att killar kan bara ligga och mysa i badet en kväll för att det är nice. jag har fått för mej att killar bara badar badkar med tjejer. är det felaktigt eller?

nej. nu tänker jag ändra mina fördommar om killar och mys. killar vill också mysa med ljus utan tjejer. dom vill säkert bada badkar utan tjejer också.


fan, alla dom här fördommarna finns la säkert bah för jag är så otjejig och aldrig badar badkar och tänder ljus bara sådär typ 1 gång i halvåret. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0