SPEXIGT MED SPEX.

HEJ. jag heter elin. och om ni inte visste det går jag i trean på gymnasiet.

och när man går i trean på gymnasiet så får man ta spexfoton.

och spexfoton är bra. och kul. och en outalad intern kamp mellan klasserna om vem som är bäst. om klasserna ens orkar.


MEN. jag engagerar mej i detta. MYCKET.

och om mina önskningar går igenom imorn. så kommer det se ut ungefär såhär..;



fast på klassfotot ska alla stå med en bokstav var. denna fina grejj har jag bara gjort i nödfall ifall vi inte har tillräckligt med folk eller om folk vägrar.

halva klassen har slutat TVÅ timmar innan vi ska ta det. och hälften av klassen som inte har slutat är ute och filmar på olika platser. risken finns att det kommer typ 10 pers.. ^^

Kommentarer
Postat av: Millis

omagaaaah jag tiep, älskar din blogg asså. seriöst. fo shizzle my wizzle. ÄLSKAR är ordet

2011-09-20 @ 11:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0