SKRILLEX & BRÖLLOPSNATT.

hej. när jag är typ 27 ska jag gifta mej. varför just då? jo, för att då är min man i acceptabel ålder för att det ska funka. han kommer vara 25 (råkade först skriva 15, men det va feeeel) tror jag.

helt sjukt ball kille det där. man blir ju kär varje gång man pratar med honom.

kläckte ut sej meningen "lordi och en kopp kaffe är allt jag behöver för att vara lycklig".


men iallafall. på våran bröllopsnatt ska vi ha sex till skrillex. bara för att han ville det. eller ah, han sa att vi skulle ha det nån gång bara. såhär i efterhand bestämmde jag själv att det ska vara på bröllopsnatten.

han är min drömman. med världens drömkropp.




hej, laddade upp med detta inlägget med skrillex också jue. missade början av breaking news efter reklampausen.

jag bah va så jävla groovey.

ps: filip och fredrik ska bli fulla i tv. dom är redan asroliga. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0