SKA VI GÅ OCH FIKA?

juste. det dära fenomenet med att FIIIIIIIIIIIKA inne i stan.

patetiska grejjer folk håller på med.

det är dyrt. dyrt. dyrt. dyrt.


i mitt liv har jag fikat TVÅ gånger där jag har betalat. annars hare alltid vart nån annan vuxen.


en gång när jag precis hade börjat ettan. min fruktan slog in redan där. för av nån konstig anledning så börjar man fika när man börjar i gymnasiet. det visste jag. så ja. en fika i ettan. nått jävla chai-te för typ 35 spänn.

sen. andra gången var faktiskt nu i somras. fast det var lite nice faktiskt. eller ah, jävligt nice. men det berodde ju bara på personen jag gjorde det med. men iallfall. varm choklad (säkert sån med vatten i, kommer inte ihåg) och kladdkaka. + 50 spänn borta!


aja. fika på. jag är bara glad att jag bara har ett litet tag kvar på gymnasiet så jag slipper fruktan av att nån ska fråga mej om jag vill slösa mina pengar på fika.



okej, nej, men helt seriöst. (till mina personliga vänner). fråga på. jag kommer iförsej svara ja till att gå och fika med er. bara för att jag ska få hänga med er. detta var bara en poäng liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0