RIKSKÄNDISEN TYCKER TILL.

åh fyfan. gillar inte folk som suger upp uppmärksamhet som svampar. som suger in hela en själv om man bara uppmuntar dom eller bara säger ett litet ända ord till dom.

det är så jobbigt.

krävande personer!

fast det jobbigaste är att vara en utomstående person som ser följande händelse hända:

person 1 som ger person 2 lite uppmärksamhet. person 2 suger upp den. person 1 gillar att bli uppmärksammad också. person 1 och 2 bli bästa kompisar på 1 dag.

tycker det är så jobbigt med folk som måste kommentera ALLA statusar som den andra gör bara för dom råkar vara bästisar just den månaden.


som små ettor som får chans att prata med dom stora treorna på skolan, (nu pratar jag inte om mej själv) och sen så finns det självupptagna treor på skolan som tycker det är nice att ha jättemycket uppmärksamhet, för dom får det annars aldrig för dom är så töntiga så man dör.

då får la dom små stolta ettorna hänga med dom töntiga treorna. fine.


jag hänger dock bara med treor. några tvåor kanske. men ettorna får fan ta och bevisa sej själva innan de får hänga med elin den allsmäktige. (skolans rikskändis)




jag vet inte om informationen i detta inlägget gick fram. blev väldigt rörigt tyckte jag själv. men jag ska sova nu. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0