NO MORE WORDFEUD, AND NO MORE ÄCKLIG KLADDKAKA.

jag börjar bli jävligt irriterad på mej själv för att jag nämner wordfeud i alla inlägg. de senaste 3. och nu detta också.

it will stop! härnäst så kör vi bara varannat. ska bah skriva av mej lite på ordet.

wordfeud.
wordfeud.
wordfeud.
wordfeud.
wordfeud.
wordfeud.
wordfeud.
wordfeud.

så. fresten. fick bara 10 poäng för ordet 'SEX' förut. blev besviken. tyckte jag kunde fått lite mer för att jag hade sånt fint ord.


men vad har jag gjort idag då?

spelat in ett matlagningsprogram. först skulle vi göra en tårta. det blev fail. sen bakade vi en kladdkaka. också lite fail, men bättre iallafall. sen gjorde vi mackor för att ha nått i backup.

men ja. fyfan. jag har aldrig någonsin bakat en genuint ÄCKLIG kladdkaka.
fyfan va äcklig den va. smakade lite på den. höll på att spy. 10 minuter efter så hittade jag en bit som hade ramlat av, slängde den reflexmässigt in den i munnen. fick en chock.



vi la glasyr på för att den skulle bli lite mer än bara en kladdkaka. lika äcklig glasyr. va nått med den jävla chokladen tror vi.. bläääää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0