LJUSA FINA NYTVÄTTADE JEANS.

morsning!

imorn har jag min andra lektion med foto AAAAAA. kommer bli ytterst pinsamt. :)

förra lektionen skulle vi ta massa bilder med exempelvis; lång slutartid, närbild, miljöbild, kort skärpdjup och massa sånna saker.

det gick sämst. nikon är ju liksom inte min grej. och min skola är ju då tvungna att använda nikon.

imorn ska vi visa våra mästerverk för hela klassen. som tur är så var vi i grupper om 4 så jag behöver ju inte ta på mej skulden helt.

MEEEEEN IALLFALL. nu ska ni få se nått fint. ni ska få se hur mycket jag offrar för fina bilder. försök till fina bilder iallafall..



KUUUUUL LIKSOM.

jag offrade mina faktiskt nytvättade byxor den dagen, för några skitfula bilder.


lite pinigt att gå hem sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0