LJUG, SÅ BLIR ALLA GLADA. FÖR EN STUND IALLAFALL.

folk med filosofiska engelska tankar på facebook.

What are words if you really don't mean them when you say them?
What are words if they're only for good times then they don't
HAHA. jag menar aldrig något som jag säger.. eller jo. ganska ofta kanske. fast jag hoppas det märks när jag inte menar det jag säger, så personen som frågar kan besluta efter mitt dåliga skådespeleri.

'är du sur?' NEEEEJ. iförsej så gör bara denna fråga en ännu surare..

'var domma kläderna snygga?' eftersom du redan har köpt dom.. så ja.

'är jag tjock?' ja, men jag vet hur ledsen jag skulle blivit om jag hade frågat dej och du hade sagt ja. så nej.

'var maten god?' jaaa, jag vill bara spy men, ja jättegod!

sistnämda frågan är en av dom hemskaste som finns. om man säger nej, så blir personen som slavat i köket ledsen och kommer aldrig vilja laga mat till en mer.

och om man säger ja, så kommer personen laga det massa mer gånger till en.

2011 i-landsproblem. tjenare afrika, what's up?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0