KÖP EN DESIGN AV HAIDI. SNÄLLA. HON FÖRTJÄNART!

HAHA. jag fick en kommentar förut.

Haidi Jakobsson om #WORDFEUD.:
Najs blogg!! Har ni bra väder där du bor? hehe :D

DU! en proffsig design lockar fler besökare. jag säljer bloggdesigner för bara 150kr just nu, galet billigt! Bara som ett tips om du är intresserad! :)


jag bah. "men gud, tror hon inte att jag skulle kunna göra min egna design. jag spenderade faktiskt 3 timmar varje vecka på webbdesign A lektionen."

men sen kom jag på att näääämen jag fick ju IG i webbdesign. WUPS.

enda ig:t i hela mitt liv förutom i åttan när jag fick det i musik. vilket jag senare jobbade upp.

men iallafall. det som jag gjorde 3 timmar varje måndag från 12.00 - 14.40 var att;

jobba i 10 minuter.
sen gå till willys om jag inte hade hunnit det innan.
prata.
snurra med stolen tills jag mådde illa.
lyssna på musik.
störa folk lite.
fjäska för läraren.
klaga på att vi slutade dagen klockan 5.
raggade på folk på internet.
spammade folk via sms.
rullade med min fina stol till folk som ville visa coola youtube klipp.
skickade sexsms.

nu tänker jag bara. kunde dom inte hittat på wordfeud lite tidigare.

men iallafall. nu känner jag bara såhär. kanske ska köpa en webbdesign av haidi ändå. :) för fan, hennes design var ju asnice!

synd bara att jag inte har 150 spänn. men då. gör mej en tjänst. köp en design av henne så jag slipper känna mej elak för att jag är fattig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0