JAG SKÄMTADE, JAG LOVAR, JAG SKÄMTADE!

visst är det jobbigt när folk inte fattar att man skämtar? det är smärtsamt. speciellt när allt fortsätter och man får inte ens chansen att göra så att folk fattar att det var ett skämt.

som för två veckor sen på mediekunskapslektionen. då hade vi en asrolig lektion när vi hade skrivit massa frågor som kunde stå i en sån där "kompisbok" som man hade när man var liten. detta för att våra nya lärare skulle lära känna oss lite bättre.

exempel; stjärntecken, framtidsyrke, idol. mm.

sen kom också, HISSA OCH DISSA.

då hissade självklart våran nya lärare för extrapoäng! men sen så var jag sjukt oseriös och sa att jag "dissade folk som var dåliga på sex."

OCH DET VAR BARA ETT SKÄMT. MEN INGEN FATTADE! mår dåligt ännu.



sen så hade vi en fråga "vem är du kär i?" och då svarade jag "kristoffer. BARA för att han är så jävla snygg". göteborgs snyggaste kille. promize.

sen ville jag inget mer. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0