JAG SKA DÖ NÄSTA VECKA.

hörde på parlamentet att några forskare hade sagt att en satelit skulle slå ner någonstans på jorden nästa vecka.

världskatastrofer. satan va härligt det är ändå. det för alla tillsammans tycker jag. alla blir rädda tillsammans. disskuterar. bara mys.

vart ska den då slå ner? ingen vet. vart vill jag att den ska slå ner?

precis på mitt hövve.


fattar ni vilket sätt att dö eller?! kul att dö i cancer eller av svält. att dö av jordens undergång 2012 känns ju ganska coolt ändå, fast ändå ganska mainstream.

så att vara den enda att dö av denna världskatastrofen vore nått va? ^^




kul att jag började bli blödig nu för att jag faktiskt inte ville dö och fick dödsångest. nästan en tår.
men, jag vill ändå dö av sateliten. tack.

satelit
satelit
satelit
satelit
satelit
satelit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0