"JAG HAR ETT LIV." SAGT FÖR ATT ÖVERTALA SEJ SJÄLV.

nämen tjaaaaaaaaaaa.

jag har knappt gjort någonting denna helgen. helt hemskt. hade ett sammanbrott på lördagskvällen. mitt "inget livande" blev för mycket.

men jag har.

fikat 3 gånger. 2 på lördagen. 1 idag. (och inte nån dyr kompisfika inne i stan, utan bah fika hemma, med massor av bullar och grejjer GRATIS, istället för svindyr liten fika på nått flått café)
lekt lite med min kusin.
gått ner till centrum och köpt batterier.
kollat på 2 filmer. (dock var dom fantastiska, så inget jag ångrar.)
sprungit.
chattat miljontals timmar.

om man inte räknar med fredagen då.


jag har också ätit äckligt mycket. sämst.

nej, kan jag få helgen tillbaka? göra nått vettigt iallafall. få i mej lite alkohol iallafall. fått nån social kontakt utanför min familj och släkt?



jo, juste. nu kom jag på att jag faktiskt har haft ett liv denna helgen. har ju kämpat med att slå folks rekord på robot unicorn attack på fejjan. för folk ska ju vara så förjävliga och slå mitt veckans rekord.

så ja. ett liv har jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0