HEJ. NEJ. JAG ÄR INTE GRAVID, BARA TJOCK.

nämen tjenare.

denna helgen passar jag och min mor min kusin på två år. partyyyyyyyyyyy.



batterierna till tåget var slut. så vi bestämde oss att gå på en runda ner till centrum för att köpa nya. tog med vagnen och ungen i handen för han ville inte sitta i den jävla vagnen just då.

morsan höll i söta ungen. och jag körde vagnen.


då träffade mamma en bekant. det första hon sa när dom såg varandra var:

- HAR DU BLIVIT MORMOR?!?!

så. jag var ung morsa där i några sekunder innan vi fick uträtt att ungen var min kusin och inte min son.

härligt att kännas vuxen ett tag. men jag föredrar 17 going on 18 med inget direkt ansvar. love it! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0