EN TWITTERFEED ISTÄLLET FÖR DEN HÄR SKITEN?

neeeeeeej. vänta. jag orkar inte hålla mitt löfte att inte nämna wordfeud!!!!!!!!!!!

jag är ingen människa man kan lita på. så är det bara.

MEN, aldså. helt stört hära va.

"at least one of the words placed on the board is not in our dictionary". well, buhuhuhhhuuuuu.

vill ni veta vilket ord det va?

'DOTA'.
it's a fucking word allready! 7 jävla poäng kunde jag fått. HALLÅ?! "jag sitter här i venten och spelar lite dota". fråga basshunter.

'DOTTA' finns tydligen inte heller. 8 poäng där liksom. alla pensionärer i hela sverige kan ju intyga det. (för att alla spelar nämligen bingolotto)

INTE ENS 'TIPI' 7 poäng! finns indianer? nej, det är bara ett påhitt.

helt galet.

jag borde ha ett inlägg som uppdateras varje gång jag hittar ett asbra ord som inte finns i wordfeuds lexikon. eller ännu bättre. EN TWITTERFEED. kan klistra in den i menyn så kan ni ju kolla där.

slipper jag skriva ett helt inlägg om wordfeud igen. you like that huh? ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0