DU KOMMER BLI DUMPAD.

nu ska vi disskutera lite kärleksförhållande och sånt.

förstår mej inte på varför kidz tror att dom ska va med varanda hela livet. jag menar come on?

okej. fine. tro det. men då ska du inte printa upp förhållandet på ett papper som kommer stanna där hela ditt liv. läsare, detta var en förjävlig metafor. jag vet.

men såhär. tatuera inte in din kärastes namn någonstans. om du har varit ihop med personen i 10+ år, så får du. men inte om du är kär och dum efter 2 månader.

sen förstår jag mej inte på folk som vinner nått jävligt stort, det ska tas en bild. och sen är dom TVUUUGNA att ha med sin jävla pojk/flickvän i bilden för att "hon betyder så mycket för mej, och hon är mitt allt". buhuhuh.

JAAAAAA. men när du kollar tillbaka på den dära jävla bilden om en månad efter ni har gjort slut så kommer det inte vara så jävla party.


som när erik grönwall vann idol och hans idiot till flickvän stog på scenen med honom när han sjöng vinnarlåten. dum i hövvet är hon. nu är det liksom inte så roligt för lille erik att kolla på det klippet.


så. era förhållanden kommer ta slut. antagligen. 99% chans.
så. gör. inget. permanent. TAAAAAAACK.



fan va random det blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0