DU ÄR NÄSTAN LIKA FIN SOM JENS LEKMAN

hej. nu till ett dagligt ämne som man kan disskutera.

facebook.

dom dära jävla frågorna är ju lite intresanta också. jag gillade dom jävligt mycket från början. sen gick det 10 minuter. sen hatade jag dom. nu har jag en hatkärlek till dom. jag gillar dom inte. men jag gillar att folk har blitt såjävla oseriösa med svaren för alla hatar dom fula frågegrejjerna.

t.ex. har jag facebook? nej. verkligen inte.
t.ex.2. vad är meningen med livet? kärlek? nej. meningen med livet är att ge livet en mening? nej. utan meningen med livet är att följa tengil.
t.ex.3. hur lång är du? svar: över 201 cm. sanningen: jag är 154.
t.ex.4. vad är det finaste man kan säga till sin flick/pojkvän? jag älskar dej? hell no. det är "du är nästan lika fin som jens lekman."

nått av det bästa som finns på facebook nuförtiden är att läsa igenom alla svaren på frågorna på facebook. folk är så jävla awsome nuförtiden.

förutom dom som kommenterar sten, och gandalf. jättetråkigt. dö.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0