DET ÄR JAG SJÄLV OCH MINA GENER SOM FIXXAR BIFFEN.

men tjeeeeeenare igen. tycker jag repar mej ganska bra efter min utskällning om att jag bloggade för dåligt.

ibland tycker jag bara om mej själv väldigt mycket. som min fläckvisa smarthet. och mina kroppsdrag.


för just för en stund sen så satt jag och käkade en macka med makrill i tomatsås på. och så självklart som alltid när man inte har tallrik till den dumma mackan. så får man ju alltid lite skit som ramlar ner på kläderna.

så nu tackar jag mej själv. och lite gud och mamma kanske. pappa också.

att jag har sånna kroppsdrag som får mej att se lite extra fet ut ljusa byxor. detta har ledit till att man nu inte ser tomatsås fläckarna på byxorna.

sen tackar jag också för att jag är så smart att jag valde att köpa en svart tröjja, isället för vit. med anledningen att jag skulle kunna ha den på mej, utan nått jävla linne under för att det är genomskinligt. och nu ser man inte heller fläckarna på tröjjan.

bara att alla vet om det nu ändå. ska ha på mej samma kläder imorn och se om någon säger nått. tihi.

TACK.

 

im like so gangsta with a twist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0