DAGENS TVÅ SORTER AV MÄNNISKOR SOM KAN GÅ OCH DÖ.

ååååååh, fan. jag HATAR när man har stått och pratat med en människa en stund. och sen ska man gå iväg, så varje gång man gör minsta lilla rörelse om att man ska gå så börjar den bara prata ännu mer bara för den upptäcker detta och får panik för att man ska lämna den.

GAAAAH!

jag vill döda, för den slösar på min tid.

jävla sällskapssjuka människor. skaffa någon annans tid att fördriva. TACK.


sällskapssjuka människor är i allmänhet väldigt jobbiga.




nu måste jag bara påpeka att jag heller inte gillar folk som spenderar extremt mycket tid på sina naglar. MAX en halvtimma.

folk som plussar det kan ju gå och hänga sej. 6 stycken olika lack är fan inte normalt. skaffa ett liv. snarast.

det jobbigaste är att det inte ens blir snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0