5 DAGARS HELG VARJE VECKA.

well hello kidz.

om ni inte går i trean på gymnasiet. så ska jag bara berätta för er. BÖRJA LÄNGTA.

satan va soft det är. jag är ju då HELT ledig både på onsdagar OCH fredagar första terminen. (var avundsjuka)

sen på torsdagar har jag bara EN lektion. och det betyder då att jag bara behöver skolka EN lektion för att få en 5 dagars helg. det är helt otroligt.

och eftersom att jag faktiskt brukar skolka om jag bara har en lektion (hoppas inte mamma läser detta) så kommer min 5 dagars helg ofta.

så det är bah att säga, "EY, ELIN, HÄNGA, OKEJ?"



vettefan om man ska klassificera detta som pure skrytinlägg.. jo, skulle tro det vaaaaa. love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0