15 ÅR. GÅ OCH DÖ.

vad är det för fel på dagens ungar? 15 åringar är ju det värsta jag vet. true story!

dom är så jävla kaxxiga så man kan spyyyyy på dom.


inte nog med att dom är kaxxiga, punkt. utan dom är kaxxiga mot folk som är mycket äldre.

och om man sitter och disskuterar med dom på facebook så går det inte att vinna, för dom är så så fruktansvärt snabba med tangenterna och skriver dubbelt så snabbt som en själv även fast man skriver jävligt snabbt.

PLUS, att dom får än att sjunka så jävla lågt. min hjärna känns rutten för att jag sjönk till deras nivå av argument och smutskastning.

JAG KLARAR INTE ENS AV ATT LÄGGA ROLIGA KOMMENTARER. och där försvinner ju hela jag.


det värsta är att dom inte fattar att man driver. tar allt dödsseriöst.
och inte heller dom har lärt sej hur man läser olika grejjer. betonar och sånt. SÅ DOM FATTAR INTE. och tror man är helt dum i hövvet.

nej. 15 åringar är förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0