VUXNA I ALLMÄNHET, OCH PÅ FEJJAN.

jag hoppas. jag hoppas inerligt att jag inte blir en vanlig vuxen när jag blir stor. en tråkig vuxen. som bryr sej om att städa. som bryr sej om vad folk tycker.

nej, jag ska vara ball fortfarande då.



vuxna som har facebook är ju intressant att disskutera.

gissa åldern på facebook människan:

fakta 1: de gilla-markeringar som hon har är: 'vi gillar olika', och 'rädda mauritz kaffe'

fakta 2:
när hon svarar på logginlägg som hon fått avslutar hon med att signera det med 'c' som är första bokstaven i hennes namn. som att vi inte visste att det var hon.

fakta 3: hon blev just kompis med personer som hette 'hård' och 'strid' i efternamn.

fakta 4: hennes profilbilder är tagna antingen på hennes arbetsplats, eller i en fin liten gränd på semestern i toscana.

bambadamba. 37 skulle jag gissa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0