MARIA. 30-ÅR, OCH JÄTTETRÅKIG.

hej. mina kompisar är jättedumma. varje gång dom tar min dator och facerapar, så tar dom också och accepterar alla mina vänförfrågningar.

och jag får vänförfrågningar från alla möjliga randoms.

så nu har jag en gammalmodig 30-åring som heter maria på min facebook. inga gemensamma vänner.

informationen är ju intressant. under grejjen "om mig" står det:

"Är en gift kvinna på nu 30 år.
Finns inget att berätta. Har inte hänt så mycket i mitt liv. Jo då fick körkort 2003 fast jobb 2003. Träffade Per 2003."

exiting..

hennes statusuppdateringar är ju fantastiskt roliga också..

"Har nu gått 5 km. Skulle till Vegby men bussen gick bara till Gällstad."
"Tråkigt att det inte kommer något kul på tvn ikväll. Hade hoppats på Bonde söker fru men det har de ställt in."
"Sitter och letar efter fakta om spöken och andar tänkte jag skulle göra ett riktigt specialarbete om det."

och dom är inte ens sarkastiska eller nått alls!

medans jag uppdaterar med.. :

"baby you're a firework! so just explode and die bitch."
"tänkte ställa in ett doftljus på mitt rum för att alla andra ljus va slut. men sen kom jag på att jag HATAR doftljus. så jag ändrade mej. sket bah i det istället."
"hej. jag tror min hjärna just bestämde sej för att skolka imorn. inget jag kan göra åt det nu. it's like i can't controle it."
"VEM ÄR BÄST PÅ WORDFEUD! fick med ALLA bokstäver, och är 66 poäng rikare. ♥"



jag ska med intresse fortsätta följa hennes utveckling till perfekta statusuppdateringar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0