THIS IS THE SITTUATION.

hej. jag har haft världens bästa dag idag. just so you know. so don't destroy my goovyness.

jag har vart i skolan och kirrat två biobiljetter och ett presentkort på 1250 spänn. congratz till mej.

sen har jag vart i ullared.

mitt inne i ullared fick jag ett sms från en person i stockholmio.

"hey vad händer ? ;)". det var lite pinsaamt där ett tag när jag sa att jag var i ullared. för det känns som att stockholmare inte riktigt fattar grejjen med ullared.. ;D


fast ullared. det är inte för newbies asså. mycket tålamod krävs. låt mej rekonstruera vad som pågår varje sekund.




okej såhär då. dom fula tanterna och medelålders kvinnorna. även männen. tycker det är nice att dra in sina fula vagnarna in i dom små gångarna så att det finns no room för att komma förbi.

finns inte en tanke på att ställa dom någon annanstans för att sedan gå tillbaka till hyllorna och hämta det dom ska ha.


mycket påverkande av psyket. även för mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0