STRESS. HEJ.

näääääääämen, tjeeeeeeenare.
jag skulle behövt 2 till bloggfria dagar. för jag har fortfarande ingen tid. är så stressad så jag kan dö.
på tal om stress så konverserade min kompis med mej om halsbränna förra veckan. jag sa att jag aldrig upplevt halsbränna.
han svar va: "VAAA?!?!?! inte ens om du har varit sådär jääävligt stressad".
och nej. jag är inte stressad i ren allmänhet. bara JÄÄÄVLIGT stressad i små tidsperioder på typ MAX 3 timmar.
men nu har jag vart konstant stressad i 3 dagar.
jag kan inte ens sova. och nu förstår jag den delen med att inte kunna sova när man är stressad. jag har inte chattat med någon på tre dagar. folk har trott att jag har varit försvunnen. (ehe, typ)
nu väntar jag bara på halsbrännan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0