SISTA HÖSTLOVET.

ahmen tjeeeeenare kidz.

nu äre ju förfan höstlov! för oss i mitt göteborgs område iallafall.


mina bffs uppe i stockholmio har det om 2 veckor. vilket är asologiskt, eftersom att det är i princip jul då.



MEN.

detta ska jag göra på mitt lov.

träna mej skitsmal.
äta fruktansvärt onyttigt.
ha sex.
göra hemsida.
göra alla läxor som jag på nått sätt glömt göra under hela skoltiden.
sörja över min nya frilla som jag hos frisören klippte till mej idag.


detta är mitt sista höstlov i hela mitt liv. ifall jag inte går och blir lärare..


om jag ska beskriva min nya frisyr så ser jag ut som en 12 åring på 80-talet eller en gammal tant. vilket är hur ologiskt som helst.

hursomhelst. mycket osexigt. därför så blir det lampan släckt följande 2 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0