JAG SKA KOLLA PÅ OPRAH NU.

god morgoooooon. jag brukar ju knappt blogga på morgonen (vaknade för 20 minuter sen), för jag har inget att blogga om då. men nuså!


men igår nämde ju jag att jag kunde gå och lägga mej vid halv 8 för att jag var så trött igårkväll.

vad hände sen?

jag pinade mej till att vara uppe till klockan elva iallafall. sedan loggade en ytterst intressant person in.

vi satt och pratade om sex. och wups. så var klockan halv 3. sen skulle han gå. sen efter 20 minuter gick jag också för det blev så tråkigt.


det var som att gå från tacos, till.. korv.


åh fyfan. hörde just världens sämsta mellansnack/programpresentatör på tv3.

han skulle presentera oprah. har aldrig hört nått mer stelt och skrivet. det var verkligen som att han läste från sitt papper som han skrivit dagen innan.

har aldrig hört "tänk om jag var lika duktig" så ointressant. man får ju faktiskt ha lite inlevelse mr. tevepresentatör.






"vi har hittat din telefon, och nu tänker vi ta av plasten". "neeeeej, det handlar om andrahandsvärde!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0