IT'S LOVE. HA-HA.

hej.

jag har kommit in i värsta kärleks-groovet.

så nu sitter jag och laddar ner varje jävla kärleksfilm från dom senaste två åren som jag tycker verkar bra. 8 håller på att laddas ner. 5 är i queue.


nu ska jag bara hitta min drömprins också.

eller nån jättesnygg att ligga med. fast det har jag redan. måste bara sätta allt i action så det händer.


så, kids. nu gör ni som jag säger. så vi kan bilda en filmklubb, och sen disskutera det på msn.
([email protected]) ni ska se på dessa filmer:

something borrowed.
blue Valentine.
you again.
no strings attached.

så, sista såg jag igår. resten ska jag kolla på inatt. denna veckan tar vi romantiska komedier. nästa vecka action.

det är viktigt att jag utbildar er inom filmens värld. eller iallafall säger åt er att kolla på filmer som kanske är bra. sen när jag börjar göra film, så är det dom, och bara dom ni ska kolla på. get it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0