INTERLEKTUELL READING. WARNING!

ja ja ja. tjena tjena tjena. whatever, whatever, whatever.

IALLAFALL.

nu är ju det såhära att jag går då tredje året på gymnasiet. och då har vi äcklig svenska B. och då har vi fantastiskt nationellt prov. fun!

så nu har ju vi fått förra årets uppgift för att förbereda oss för det liksom. det är ju lite nice kanske.

sen ska vi då spendera några lektioner och läsa och disskutera vad texterna har för fördelar och nackdelar utifrån betygskriterierna, och sen får vi gissa vilket betyg den fick.

folk är ju helt dumma i hövvet. jag vet man kanske inte ska tracka ner på ALLT dom gör. men jag är en ungdom. då gör man så.

iallafall skrev dom om våld förra året. ni ska få se ett antal meningar och kanske stycken, och så ska jag säga vad jag tycker är påfrestande fel!

#1: Och att våldet har ökat och blivit grövre tror jag beror på att alkohol och droger har kommit till allt lägre åldrar och i större mängder och de är mycket lättare att få tag på. Och är man full eller drogpåverkad så känner man väl inte efter lika mycket om man fått en smäll själv. Och då känner man väl sig oövervinnerlik och då försvinner det någon spärr om man bara slåss och slåss kanske man fortsätter att slåss till man slagit ihäl någon. Alla droger måste bort!

klag #1: personen i fråga börjar meningar med och, TREEEE gånger i rad! man bör inte ens börja meningar med och, speciellt inte 3 gånger i rad. personen i fråga vet inte hur man använder kommatecken! finns massa mer exempel i texten. fast det är ointressant! men sista långa meningen! jag menar, kan den inte vara snäll att peta in ett kommateckan någonstans iallafall? snälla.

nej, nu kände jag direkt att detta blir ytterst ointressant.
jag ska liksom inte ens låtsas att vara interlektuell.



min polare föreslog att jag skulle starta en talkshow. det var min tanke för aslänge sen. nu är det mainstream.

men jag måste nog ha en talskshow. so fuck it! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0