INGEN JÄVLA TÖNTBLOGG MED FINA BILDER OCH FILOSOFISKA BUDSKAP.

är det någon där ute i cyberspace som känner igen känslan att vara astrött klockan halv 8 och sen tycka att man är för cool för att gå och lägga sej?

it's like.. not happenäääään.


fast man borde ju ändå göra det. för att om man lägger sej då kommer man ju sova typ i 12 timmar. för noway att det går att vakna tidigt ändå. ^^



juste. jag var aktiv i typ 15 wordfeud matcher på samma gång. men jag förlorade alla för att jag glömde skriva på aslänge. (72 timmar tills man förlorar)

KUL. så..

men jag tänkte. min blogg har ju blivit äckligt tråkig. för jag har ingen inspiration. visst, har ju bloggat om sömn nu. kul liksom. tänkte blogga om regn. shit.

och igår bloggade jag om bakning. endast! som nån jävla mysblogg! NEJFAN, inget mys. jag myser bara i smyg. jag tänder ljus och bara ligger och filosoferar i mysmörkeret. ingen visste om det, förrens nu.

men så iallafall. jag får börja starta +10 matcher i wordfeud för att ha nånting att blogga om igen. :)) ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0