I HAVE SUCH INTRESSTING DAYS. WORTH TELLING GUYS YOU ABOUT!

hejsan. hej. tjenare. morsning.

idag har jag åkt i lokaltrafiken sammanlagt 4 och en halv timma. inte jätteintressant.

fast det finns några intressanta saker som hänt.


jag märkte att på tre hållplatser lyckas det komma hållplatser som slutar med kyrka två gånger. hagakyrkan och domkyrkan. något jag aldrig tänkt på innan.

jag såg en man vars ansikte såg ut som att det hade smält. jag tog bara två snabba glimtar på honom, även fast jag ville stirra tills spårvagnen åkte.

jag höll på att spy 3 gånger för en gubbe bakom mej luktade förjävligt. duscha och dö.

det började spöregna precis minuten innan jag skulle träffa min handledare på praktiken. schnyggt.

jag spenderade 3 och en halv timma extra i lokaltrafiken för ett möte som tog 10 minuter.


sen vare inte så mycket mer intressant.


jo. min buss kom precis matchat med spårvagnen. men det var ju inte intressant. så, att. jaaaaaaa.

TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0