HÖGSKOLEPROVET. HARDCORE STUFF.

HEEEEEJSAN. idag har jag förvandlas från barn, till vuxen på sex timmar.

för jag har gjort högskoleprovet. och ett tips kidz. gör det aldrig. -.-

jag har AAAAALDRIG gissat mej totalt igenom ett prov så stenhårt.
det är ungefär 4 frågor som jag var lite säker på. av liksom 200 frågor.



tänkte igår att det kanske hade vart bra att göra ett övningsprov eller nått. men sen kom jag på att då behöver jag säkert sitta 5 timmar extra. inte värt.

nejfan. min morsa betalade anmälningsavgiften på 350 spänn. stackars mor. inte värt någonstans.

men hon har iallafall en vuxen dotter. även fast denna vuxna dotter kommer ha 0,03 av 2.0 på högskoleprovet.

bättre än inget. öhöhöhöhöhöööö.

Kommentarer
Postat av: pelle

Men högskoleprovet är ett jävla skämt. Efter fyra gånger så har jag lyckats jobba mig upp till starka 0,9. Vilket är ungefär ett starkt godkänt.



Skiten bevisar ingenting. Jag har pluggat universitetsstudier i fem års tid nu. Fortfarande inga NOG-uppgifter någonstans ;)

2011-10-31 @ 15:59:47
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0