GÖR OM, GÖR RÄTT.

tjenare. skulle just lägga mej. men sen kom jag på en grejj som jag var tvungen att skriva ner innan jag somnade ifrån det och inte skulle tänkt på det på aslänge.

dethära med förspel i filmer. det existerar ju knappt i vissa filmer. det är typ bah "forplay anyone?!?!"

innan så hade jag iförsej bara 1 exempel, där jag konkret kommer ihåg det, och stör mej grovt på varje gång. men nu har jag ett till exempel.

exempel 1: american pie, the naked mile. precis i början när eric ska ta sin flickvänns oskuld. och det är typ 4 kyssar. sen bah på med kondom. ready to go! som tur är så kommer ju pappan där, så vi inte fick se hur dåligt det skulle gått.

exempel 2: no strings attached. ganska ny, så jag vet inte om nån har sett den. men iallafall. första gången dom ska ha sex så är det typ. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 sekunder. på med kondom och in med den!

jag vet inte riktigt. men det känns så dumt! förspel är ju såjävla viktigt säger ju folk. och ja! så, fan, göre bättre i filmer.

spendera iallafall 20 sekunder på det, eller 15 kanske! så man hinner tänka innan dom trycker in den liksom.


Kommentarer
Postat av: Sorin ^_^

Jag tror att filmer inte riktigt har tid med att lägga in en fin och komplett förspel scen i filmer, Elin.

Varje sekund kostar massa cash.



men jag håller med dig, sexet börjar direkt lolz, som om dem skyndar sig haha X'D

2011-10-01 @ 18:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0