FAT IS SEXY, BOW CHICKA WOW WOW.

visst är det så sjukt nice att äta onyttiga saker precis efter man kommit in från att ha tränat?

det är som att bah fuck you smala magen! i like you fat.

fast mina sysslingar berättade för några år sedan för mej att i ungefär en halvtimma efter man har tränat, så kan man äta VAAAD som helst. och kroppen bah bränner upp alla kalorier direkt.

HOW GREAT IS'NT THAT!?



fast nu har det gått en halvtimma redan. men jag har fortfarande godis kvar. 35 spänn, värt spenderade pengar. ♥

så nu ska jag gå och kämpa emot min smalhet som jag har väntat på sen jag gick i åttan. efter det så började fettet komma.

men smal? vafan är det för påhitt.

vänta, nu kallade godiset. gtg, CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0