FACEBOOK-CONGRATS

congrats till alla själar där ute i landet som fyller år idag.

det är synd om er som inte ligger nära mitt hjärta. iallafall, från och med en vecka sen. för dom jag tycker om allra mest får fiiiiiina grattisönskningar på facebook.

det filas på lääääänge.

TVÅ EXEMPEL:


lördag 15/10 - 2011:

hej. var hälsad käre vän. jag vet inte om du vet om detta. men när du läser detta så är du 18 år. nu får du dricka lagligt. men du kan också åka in i finkan om du kissar offentligt. så det där med att vara 18 har både fördelar och nackdelar. så. mitt tips (som 17 åring) sup som fan, men hitta en toalett när du blir kissig. men framförallt. ha en UUUUUNDERBAR födelsedag. ♥ ♥ ♥

tisdag 18/10 - 2011:

några saker man får göra när man är 18 år:
supa. betala sina egna räkningar. tatuera sej. söka till halv 8 hos mej. söka till big brother. söka till paradise hotel. ha pengar till att åka till stockholm och se oskar linnros när chansen finns, för att du tjänar brutalt mycket mer när du är 18.
några saker du INTE kan göra när du är 18:
sjunga '17 år' med veronica maggio med stolthet.
en sak som du kan göra vid alla åldrar:
ha en helt extraordinääääär födelsedag! :) ♥ congratz!


synd att jag inte la ner mer kraft på det innan. but, oh, it's so much fun!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Hillgard

Känner mig hedrad Elin (a)

2011-10-18 @ 18:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0