ÄCKLIGASTE JAG LÄST PÅ HELA NATTEN.

måste folk vara så jobbigt konstiga?

hittat på hemlig sida. tehehehehe.

markerade det jag tyckte var intressantas.
mest intressant kom jag på att det hette. satt och störde mej så jävla mycket på det. ^^

Jag är singel dominant äldre farbror"s" med piercade bröstvårtor och med ett ungdomligt inre.Jag har märkt att det finns väldigt gott om pojkar där ute men mycket ont om riktiga män som jag.sätter inte ut någon bild för jag är egenföretagare på en liten ort. Här inne kommer jag inte ta första kontakten med några tjejer så att ingen ska tro att jag är ute raggar på allt och alla men ni får gärna skriva till mig istället om ni är nyfikna på vem jag är samt vill ha en spännande erfaren vän.jag och min BS vän Nina 26 år har startat en häftig förening så fråga gärna om våran hemsida.Föreningen är nystartad men har fått många medlemmar från från denna sida och det är trevligt.Vill du/ni vara med i våran förening som heter ***** och är till för alla som vill träffa likasinnad och som har många hemligheter som inte dina vänner eller släkt vet om.kram från oss.OBS!Endast ni 18 år och uppåt får skriva till oss.Nicke/Nina

Lite Fakta Om Mig:
Namn:Nicke
Ålder:40.
Hårfärg:Rakad
Ögonfärg: Blå.
Gillar:Livet,spänning,tjejer och Djur
Röker:Nej
Dricker:Ibland.
Sexuell läggning:Hetro men jag kan träffa par
Intresse: Musik, foto & vänner!
Musikstil:Gillar all musik:)
Klädstil: Mig själv. :)
Piercingar:Ja 2 st guldringar i bröstvårtorna
Tatueringar:Nej
Favoritfärg:Blå
Djurvän: japp är mycket djurvän och har 2 hundar
Resa: Till värmen
Ålder på den jag träffar:Ålder spelar ingen roll utan vem du är
Vad söker jag:Nya vänner,träffa likasinnade som gillar bus
Vad är du bra på:Händer och tunga(100% garanti"s")


men helt seriöst.
'
Vad är du bra på:Händer och tunga(100% garanti"s")'. tönt.


Kommentarer
Postat av: Sorin ^_^

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA Vilken skön och creepy snubbe altså!

2011-10-02 @ 08:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0