24 ÅRIG MANLIG BIFF. TIHI, EN POJKVÄNNIS.

hej.

min syrra håller på att skaffa pojkvänn igen.

och hur vet jag det?

jo. iförsej har hon ju stått och babblat om honom i min dörröppning i en halvtimma. men jag visste det innan denna halvtimman.

först och främst, har hon puttat ut mej och pappa från lägenheten på fredag för att hon skulle ha "killbesök". och hon är ingen som bah ligger med killar tillskillnad från en annan person.

så, där så visste jag att något är pågång.


sen så det mest uppenbara är att hon sitter och pratar i telefon KONSTANT nu i två dygn efter jag kom hem till min pappa igen.

mycket "tihihi, näääe. jooo. hahahhahahahaha, tihihihhii".


det sägs att killen är biffig och 24 år.

hoppas det blir nått. kan hon va hos sin pojkvän. och jag kan skeppa min far till hans flickvän. jag har ff. så kan jag ha mina killbesök.

låter skitbra helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0